Autor |
Wiadomość |
lunsil
Następca Goździkowej

Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 21:08, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tatuaże na giertychu do kitu, kaczka taka średnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
wisnia232
Najaktywniejszy user

Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C:\WINDOWS
|
Wysłany: Sob 14:10, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Mi się niespecjalne podoba...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:17, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
No więc "maluki" Gathering mojej nieuporządkowanej twórczości:
Jan i Maria Rokita:
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz tapetki clanowe(2 wersje na rozdzielczości):
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Modelowane w 3ds max 9 za pomocą spline'ów i moda lathe(bryła obrotowa). Renderowane za pomocą V-Ray 1.5 R3(ustawienia GI: 1st: 1.0 Irreance map -3,-1, 50, 30; 2nd: 1.0 QuantiserfdspoKdf[coś tam] subdiv:8; bez zabójczych kaustyków) w resie 1280x1024(wersja 1024x768 to obkrojony ten obrazek w PS).
Rendering(teraz szok): 4h(tyle co na najniższej jakości w mentalu mój pokój).
PS.A że to clanowe, więc texturke zrobił lider clanu: Dzon$, bomiałem wtedy maxa włączonego, a nie chciałem powiesić kompa
No i mój pokoik(WIP,poczekam na nowego kompa, który robi sie coraz tańszy:D):
[link widoczny dla zalogowanych]
Modeling - 3ds max 8, przekonwertowany do Max 9. Rendering: Mental Ray3.5(sux) ustawienia: 800x600, GI: rays/sample=500(norma to 5000), subdiv=8, Default photons, FG(Final Gather=cuzamen do kupy z fotonami): Rays/sample = 50(norma to 200). Światło mrAreaOmni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wersja nocna by V-Ray. GI: very very low.
speed3d: Szach:D konkretnie pionek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Max9,V-ray 1.5 R3(GI: Low) 2 światła v-rayLight.
Samochodzik. Stworzony by poćwiczyć texturowanie(mapowanie) objektów. 3 wersje zrobiłem(wg.czasu)
[link widoczny dla zalogowanych]
Mental Ray z GI i FG very very very very very very very very low. Spotlight. Model ma texturke przedstawiającą ułożenie siatki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wersja wytexturowana. Studio tym razem w V-rayu. GI: very low.
[link widoczny dla zalogowanych]
Samochodzik w terenie. Ponownie V-Ray. PastWork w PS. nie zrobiłem efektu ruchu kół, bo przy 2 fps'ach to nawet w saperze idzie dostać pier***ca z powikłaniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
musialmati
Administrator

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 6753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Czw 8:46, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zajejiste te twoje grafiki 3d za wszystkie 99%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
leszczu768
Z!0M@L

Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jemielnica
|
Wysłany: Czw 15:18, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Pracki wypas Razi daj adres do tej stronki twojego clanu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lunsil
Następca Goździkowej

Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 20:33, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zaje2biste prace
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wisnia232
Najaktywniejszy user

Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C:\WINDOWS
|
Wysłany: Pią 20:40, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wooha :0
Wyje2biste pracki :0
100% za grafiki 3d :0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:24, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No to mały powrót do 2d, a konkretniej to do gimpa(!). Te pracki są w poradnikach(http://zkphuby.fora.pl/viewtopic.php?p=21329#21329), ale tutaj je też wystawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lunsil
Następca Goździkowej

Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 16:21, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
głupie... lepiej zostać przy 3d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:28, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Czemu.... mi sie nawet podoba... Jakbym to robił w PS to by nieco lepiej wyglądało...
Do 3d raczej na razie ne wróce, bo mi sie nie chce maxa reinstalować, bo zaś błąd wyskakuje, a inne programy są do kitu!! A e-on nie daje do ściągnięcia darmowego Vue 6 PLE:( (na maila dostałem info o tym)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lunsil
Następca Goździkowej

Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 10:49, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Szkoda jak nie wrócisz do 3d... Może to nie tyle głupie, ale... No nie wiem. Te planety wszystko psują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:43, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No to jeszcze jedna pracka związana z kosmosem, ale tym razem 100% Photoshop. Format tapetki. Sry za wage, ale jpeg wszystko psuł
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz pewna "kopia". Modelowałem tego ludka z avka Mrówka. Troche nie wypaliło, bo to staaaaaaaaaaare i wtedy jeszcze nie wiedziałem co to GI(stąd te kijowate cienie. Mały Pastwork w Photoshopie(glow i koloryzacja):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pioterek
Najaktywniejszy user

Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:06, 28 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
3D - mega super extra hiper prodakszon i spółka! 100%
2D - hiper prodakszon . 70% :s
3d są bardzo fajowe , a 2d jakieś takie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lunsil
Następca Goździkowej

Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 9:07, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Pioterek jak ty coś powiesz...
Byłem raz na forum poświeconym 3d i widziałem prace pr0 uber ziomów... Sorry, Razi ale teraz mam porównanie... Dlatego za 3d dajęci jakieś 8/10
A 2d to szkoda gadać, bo chyba sam wiesz, że słabe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:24, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
@lunsil: Tapetka mi sie nawet podoba, a ten kolo w 3d wiem że słaby... Kiepsko mi idzie organika, a jeszcze miałem słabego kompa. na renderosity.com dostałem takiego komenta:"Very creative camera!! Perfect!!". No dobra, ale tam krytykują tylko prace wybitnie słabe..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|