Autor |
Wiadomość |
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:49, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Moje najnowsze cudko, tyle że w 3dsmaxie 8 + v-ray 1.5
[link widoczny dla zalogowanych]
pół godziny renderingu:D
Oczywiście w PhotoShopie nieco poprawiłem i dodałem pare efektów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
eNigMa
Pomocnik Hakera
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: RaBkA
|
Wysłany: Nie 9:36, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
jeśli to miałaby byc tapeta to niewiem jakbym wytrzymał patrząc na nią na moim pulpicie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pioterek
Najaktywniejszy user
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:41, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tesh . Nawet ładne...pół godziny to nieźle jak na taką dokładną prackę..samu muszę nieco nad tym popracować...tapetki nawet ładne robię, nie powiem nie, ale nie będę dawał jedynie linki czasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:18, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
W grafice 3D pojęcie render i rendering mają inne znazenia niż w grafice 2D.
Render to wynik renderowania, a renderowanie to... hmm.... Jak to wytłumaczyć na mózg grafika 2D:D(żart).
W 2D nie ma renderingu, bo nie jest potrzebny - wynik widzi się od razu. W grafice 3D modeluje się widząc bardzo kiepskiej jakości grafike - dym to pare kropek, woda z falami to prosta płaszczyzna, nie ma odbić w lustrach i innych powierzchniach, textur realnej jakości i wogóle do kitu wygląda..
Rendering za pomocą lepszego silnika graficznego(moim ulubionym jest v-ray, choć niektórzy twierdzą że mental ray).
Rendering trwa różnie - zależy od poziomu detali i renderera(silnik graficzny renderujący). Na szybkim podglądzie(max 1 głębokość odbić, niski smoth, niska rozdzielczość) trwa ok. 3sek-3min. Na wyższych detalach(na moim odbicia głębokości 20, MeshSmoth lvl 3) trwał pół godziny przy takiej rozdzielczości.
Grafika 3D w przeciwieństwie do 2d jest dla cierpliwych.
PS. W grach są proste renderery, które zapewniają szybkie renderowanie grafiki. Podobne do tych w 3ds w oknie roboczym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:47, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
.
Trudno uwierzyć, ale zrobiłem to w Photoshopie, a potem Paswork w After Effects(montaż filmów)!! Myślałęm że w AE jest taki fajny efekt TV(podobny do sniperki z UT2004) ale nie było. Nie chciało mi sie czekać żeby PS sie zaś włączył więc to tak zostawiłem.
_______________________________________
Teraz pracka 3d. Bawiłem się w 3DSMaxie i nieco porobiłem(opaski z napisami - było już na tym forum o tym mowa; popielniczki; inne pierdołka)
Na ale stworzyłem walca, drugiego, potem plane, cylinkder, boxa, któremu dałem moda "bend"a, nadałem na wszystko texturki, dodałem tło i wyszło mi coś takiego:
Zapewne niektórym sie spodoba, niektórym nie. Jeszcze nie jestem specem od realistyki(nie umiem dobrze "bend"a używać, robić materiałów i ich nakładać itd.)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
musialmati
Administrator
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 6753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Nie 7:29, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
1. Ja bym uwierzył, ze to PS ale nieładne. 50%
2. A to juz fajny efecik 79%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xemex
Najaktywniejszy user
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 1846
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Obejrzyj się to się dowiesz! ^^
|
Wysłany: Nie 9:33, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ten papier z GG jest całkiem całkiem 85%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mrówek
Wiceksiąże Postów
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętochłowice - ST. Town
|
Wysłany: Nie 17:35, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
musialmati napisał: | 1. Ja bym uwierzył, ze to PS ale nieładne. 50%
2. A to juz fajny efecik 79% |
Ja za ten z tym murzynem dostałem 50% ))
Ten pierwszy jak na mój gust to 39% (bo 40 to za dużo ). A co do tego efektu, to super 85%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:52, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
No to następna pracka 3d.
Nie robie 3d w PhotoShopie tylko w 3dsmaxie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mrówek
Wiceksiąże Postów
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętochłowice - ST. Town
|
Wysłany: Nie 18:32, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Fajny efekt, ale trochę nie pasuje tło do tej kulki. Mogłbyć jakiś stolik, albo pokój , ale nie wiem. Ale tu po prostu to wygląda jakby kulka była w powietrzu. 70%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zenek Łod Benka
Wymiatacz
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Rabka "Zdrój"
|
Wysłany: Nie 19:03, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
2d papier 80% od razu widać że nie lubisz gg
kostka 60% coś mi tam nie pasi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xemex
Najaktywniejszy user
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 1846
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Obejrzyj się to się dowiesz! ^^
|
Wysłany: Nie 19:15, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Kostlka taka se 80%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pioterek
Najaktywniejszy user
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:14, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
AAA..fajne po 80% bo nie lubię 2 godziny opisywać parę prac oddzielnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eNigMa
Pomocnik Hakera
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: RaBkA
|
Wysłany: Nie 20:15, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
eeee, Mrówek to jest kostka rubika a nie żadna kulka, nawet nawet 75%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:43, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
To jest ta z tutka, a mi sie nie chcialo extra czegoś robić. Zapewniam że znajdzie się w jakiejś scenie.
Ten papier to 3d!! Nawet texture źle nałożyłem i to ukryłem(na górze się wydłuża).
______________________________________
Wczoraj włączyłem se na wieczór bryce'a i sie nieco pobawiłem. Zmajstrowałem takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]
Róznią się kamerą, materiałami, geometrią pierścienia zewnętrznego oraz tłem(? Wyłączyłem światło słoneczne, przez co światło emitowane jest tylko z centralnej sfery.
__________________________________________
Po dłuższej przerwie włączyłe photoshopa:D zrobiłem nowego siga:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|