Forum Forum ZKP Strona Główna

Razi- galeria
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ZKP Strona Główna -> Galerie userów
Autor Wiadomość
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:49, 26 Sie 2006    Temat postu:

Moje najnowsze cudko, tyle że w 3dsmaxie 8 + v-ray 1.5

[link widoczny dla zalogowanych]
pół godziny renderingu:D

Oczywiście w PhotoShopie nieco poprawiłem i dodałem pare efektów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eNigMa
Pomocnik Hakera
Pomocnik Hakera



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: RaBkA

PostWysłany: Nie 9:36, 27 Sie 2006    Temat postu:

jeśli to miałaby byc tapeta to niewiem jakbym wytrzymał patrząc na nią na moim pulpicie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pioterek
Najaktywniejszy user
Najaktywniejszy user



Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:41, 27 Sie 2006    Temat postu:

Ja tesh . Nawet ładne...pół godziny to nieźle jak na taką dokładną prackę..samu muszę nieco nad tym popracować...tapetki nawet ładne robię, nie powiem nie, ale nie będę dawał jedynie linki czasem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:18, 27 Sie 2006    Temat postu:

W grafice 3D pojęcie render i rendering mają inne znazenia niż w grafice 2D.

Render to wynik renderowania, a renderowanie to... hmm.... Jak to wytłumaczyć na mózg grafika 2D:D(żart).

W 2D nie ma renderingu, bo nie jest potrzebny - wynik widzi się od razu. W grafice 3D modeluje się widząc bardzo kiepskiej jakości grafike - dym to pare kropek, woda z falami to prosta płaszczyzna, nie ma odbić w lustrach i innych powierzchniach, textur realnej jakości i wogóle do kitu wygląda..
Rendering za pomocą lepszego silnika graficznego(moim ulubionym jest v-ray, choć niektórzy twierdzą że mental ray).

Rendering trwa różnie - zależy od poziomu detali i renderera(silnik graficzny renderujący). Na szybkim podglądzie(max 1 głębokość odbić, niski smoth, niska rozdzielczość) trwa ok. 3sek-3min. Na wyższych detalach(na moim odbicia głębokości 20, MeshSmoth lvl 3) trwał pół godziny przy takiej rozdzielczości.

Grafika 3D w przeciwieństwie do 2d jest dla cierpliwych.

PS. W grach są proste renderery, które zapewniają szybkie renderowanie grafiki. Podobne do tych w 3ds w oknie roboczym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:47, 10 Wrz 2006    Temat postu:

.
Trudno uwierzyć, ale zrobiłem to w Photoshopie, a potem Paswork w After Effects(montaż filmów)!! Myślałęm że w AE jest taki fajny efekt TV(podobny do sniperki z UT2004) ale nie było. Nie chciało mi sie czekać żeby PS sie zaś włączył więc to tak zostawiłem.

_______________________________________

Teraz pracka 3d. Bawiłem się w 3DSMaxie i nieco porobiłem(opaski z napisami - było już na tym forum o tym mowa; popielniczki; inne pierdołka)
Na ale stworzyłem walca, drugiego, potem plane, cylinkder, boxa, któremu dałem moda "bend"a, nadałem na wszystko texturki, dodałem tło i wyszło mi coś takiego:

Zapewne niektórym sie spodoba, niektórym nie. Jeszcze nie jestem specem od realistyki(nie umiem dobrze "bend"a używać, robić materiałów i ich nakładać itd.)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musialmati
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 6753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek

PostWysłany: Nie 7:29, 10 Wrz 2006    Temat postu:

1. Ja bym uwierzył, ze to PS ale nieładne. 50%
2. A to juz fajny efecik 79%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xemex
Najaktywniejszy user
Najaktywniejszy user



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 1846
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Obejrzyj się to się dowiesz! ^^

PostWysłany: Nie 9:33, 10 Wrz 2006    Temat postu:

Ten papier z GG jest całkiem całkiem 85%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrówek
Wiceksiąże Postów
Wiceksiąże Postów



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętochłowice - ST. Town

PostWysłany: Nie 17:35, 10 Wrz 2006    Temat postu:

musialmati napisał:
1. Ja bym uwierzył, ze to PS ale nieładne. 50%
2. A to juz fajny efecik 79%


Ja za ten z tym murzynem dostałem 50% Smile))


Ten pierwszy jak na mój gust to 39% (bo 40 to za dużo Smile). A co do tego efektu, to super 85%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:52, 10 Wrz 2006    Temat postu:

No to następna pracka 3d.


Nie robie 3d w PhotoShopie tylko w 3dsmaxie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrówek
Wiceksiąże Postów
Wiceksiąże Postów



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętochłowice - ST. Town

PostWysłany: Nie 18:32, 10 Wrz 2006    Temat postu:

Fajny efekt, ale trochę nie pasuje tło do tej kulki. Mogłbyć jakiś stolik, albo pokój , ale nie wiem. Ale tu po prostu to wygląda jakby kulka była w powietrzu. 70%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zenek Łod Benka
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Rabka "Zdrój"

PostWysłany: Nie 19:03, 10 Wrz 2006    Temat postu:

2d papier 80% od razu widać że nie lubisz gg
kostka 60% coś mi tam nie pasi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xemex
Najaktywniejszy user
Najaktywniejszy user



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 1846
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Obejrzyj się to się dowiesz! ^^

PostWysłany: Nie 19:15, 10 Wrz 2006    Temat postu:

Kostlka taka se 80%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pioterek
Najaktywniejszy user
Najaktywniejszy user



Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:14, 10 Wrz 2006    Temat postu:

AAA..fajne po 80% bo nie lubię 2 godziny opisywać parę prac oddzielnie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eNigMa
Pomocnik Hakera
Pomocnik Hakera



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: RaBkA

PostWysłany: Nie 20:15, 10 Wrz 2006    Temat postu:

eeee, Mrówek to jest kostka rubika a nie żadna kulka, nawet nawet 75%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Razi
Książe postów
Książe postów



Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:43, 13 Wrz 2006    Temat postu:

To jest ta z tutka, a mi sie nie chcialo extra czegoś robić. Zapewniam że znajdzie się w jakiejś scenie.

Ten papier to 3d!! Nawet texture źle nałożyłem i to ukryłem(na górze się wydłuża).
______________________________________

Wczoraj włączyłem se na wieczór bryce'a i sie nieco pobawiłem. Zmajstrowałem takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]

Róznią się kamerą, materiałami, geometrią pierścienia zewnętrznego oraz tłem(? Wyłączyłem światło słoneczne, przez co światło emitowane jest tylko z centralnej sfery.
__________________________________________

Po dłuższej przerwie włączyłe photoshopa:D zrobiłem nowego siga:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ZKP Strona Główna -> Galerie userów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Strona 2 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin