Autor |
Wiadomość |
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:47, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Taka sobie gitarka akustyczna: [link widoczny dla zalogowanych]
Tam są foty i komenty z max3d. Zacząłem jakieś 2 tyg temu, ale jakoś dopiero teraz jestem na tym etapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
musialmati
Administrator
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 6753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Czw 20:20, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Swietne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wisnia232
Najaktywniejszy user
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C:\WINDOWS
|
Wysłany: Czw 20:39, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To jest zdjęcie czy model 3d?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pioterek
Najaktywniejszy user
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:39, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Fajne , ale strun mi brakuje
80%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zmora
Król Postów!
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 1081
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z cyberprzestrzeni :)
|
Wysłany: Pią 15:01, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dokladnie x] Tylko strun brakuje do doskonałości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:55, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dorobiłem progi, trochę rusztowania i aż jedną strunę. Ale ciężko się to robi... Jeszcze gryf otexturować.
@wisnia232: do zdjęcia to temu jeszcze daleko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wisnia232
Najaktywniejszy user
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C:\WINDOWS
|
Wysłany: Pią 22:08, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tak,do zdjęcia brakuje strun : ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:14, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
mój design zrobiony na szybko. Grafika zajmuje niecały 1 kB! najwięcej to zajmuje kod CSS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lunsil
Następca Goździkowej
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 16:31, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wybacz, ale webdesign to moja specjalność, i muszę Cię zjechać. Zacznę od kolorystyki. Jest bardzo blada i niczym mnie nie zachęca. Top to jest normalnie dramat, żeby ta czcionka chociaż wygładzona była. OMG! Powiem Ci, że Times New Roman, nie jest odpowiednim fontem do designów. Radzę spróbować Verdany i Ariala.
Podsumowując: 0/10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:45, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
@lunsil: A jak chcesz w CSS wygładzić czcionkę? krój można zmienić,a ale nic poza tym. Teraz zmieniłem na Sans-serif (w designu nie powinno się brać pod uwagę win$hitowych krojów, tylko ogólne nazwy takie jak serif, fantasy, sans-serf, monospace). Poza tym to jeszcze go nie skończyłem, a mi chodziło o to, żeby był jak najmniejszy, estetyczny, elastyczny i wygodny...
myślałem o ciemnej kolorystyce, ale coś nie za bardzo.
Grafika zajmuje 640 B!! kod HTML+CSS ok. 7kB.
Wogóle najpierw ustawie całego CSSa potem się będę bawił w detale i większą grafikę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Razi dnia Nie 17:31, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
musialmati
Administrator
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 6753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Nie 18:24, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Grafika zajmuje malo bo jej nie ma Razi, twoje designy sa slabe i nie zachecaja tak naprawde.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:56, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
chciałem do tego silnika napisać, a to co teraz zrobiłem miało być na tyle uniwersjalne, że zrobienie nowego szablonu ograniczało by się tylko do wstawienia nowych plików graficznych i lekkiej edycji CSSa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lunsil
Następca Goździkowej
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 19:30, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Razi, a może, by tak niektóre napisy, np. w topie zrobić jako grafikę i wtedy wygładzić? O to mi chodziło.
Rozumiem, że chodziło Ci o to, aby wszystko się szybko ładowało, ale sorry - jakaś estetyka i coś co zachęca też musi być, a nie jakiś nudny tekst, oprawiony w ramki -_-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:00, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
grafa będzie... spokojnie. Ale już na tej podstawie robie engina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razi
Książe postów
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:28, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No to może coś z 3d.
Co przedstawia scenka? Cela z jednym oknem. Odbywały się tam tortury, stąd tyle krwi na ścianach. Pod oknem leży koc, a pod lewą ścianą trup przykryty prześcieradłem (nie przypomina;p).
oryginał:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pastwork:
[link widoczny dla zalogowanych]
Textury robiłem w photoshopie, mieszając różne z cgtextures.com. normalki(bumpy, nierówności) tworzone dzięki NVIDIA Normal Map Filter.
Gdyby tak odliczyć czas renderowania, eksperymentowania z nocnym oświetleniem, niezapisanymi texturkami (przez co musiałem od nowa składać) to to robiłem 4-5 godzin. Teraz bym to w max 2 godziny zrobił.
Renderowane VRayem. Scenka oświetlona za pomocą GI, 2 światłami VRayLight (w oknie oraz na przeciwnej ścianie, której nie widać - odbija światło dając naturalny efekt), oraz SpotLightem (stożek świetlny, zastępuje słońce)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|