Autor |
Wiadomość |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:33, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Design w photoshopie. Może zrobię możliwość dawania linków do własnych designów(mam już wszystko odpowiednie skodowane, żeby tylko dać 2 obrazki i linki).
Co do silnika, to wersja na razie 0.7.
W następnej:
- ustawienia konta
- poprawne usuwanie
- własne skiny(wczytywane z URLa)
kod gry(żeby były ciasteczka) zmodyfikuje jak dostane designa.
Rozwój jednego z silników oznacza rozwój reszty!(bo wszystkie bazują na niemal tym samym kodzie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
lunsil
Następca Goździkowej

Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 13:41, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Design jest słaby, efekt dziurek w kartce Ci nie wyszedł....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:57, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
@lunsil: Wiem... Ale przynajmniej nie jest łyse:D. a kiedy tego laya skodujesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lunsil
Następca Goździkowej

Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 18:07, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Do giełdy? Zapomniałem... Już wrzucam, dam link na gg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:22, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mam dużo scenek 3d, ale chce mi sie renderować(czas).
Postanowiłem zmienić mojego okropnego siga na ten:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jadlos
Król Postów!

Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 1060
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Wto 8:01, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tło takie nadzbyt wyraźne 75%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:35, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wygrzebałem gdzieś scenke i zrobiłem pastworka w PS.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teren dłubany w całości w maxie narzędziem Push/Pull używając subdivision surface(levele w góre, gęstsza siatka). Texturka z cgtextures.com. Całość zrenderowana w V_Ray'u 1.5 R3(czekam na R4). Czas renderingu: 57min 58sek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:09, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nie mam SP2, więc ps nie chodzi;(.
Ale mam Vue 6 i zmajstrowałem coś:
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche słaby. Trudno noc ustawic. PastWork w vuesowskim okienku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Już lepszy... nieco za dużo "śmieci", ale i tak fajne;) pw w vue i korekta w irfanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
"Las". Tylko drzewa są wielkości paproci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wisnia232
Najaktywniejszy user

Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C:\WINDOWS
|
Wysłany: Pią 21:54, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Suuper Tylko to 1 takie jakieś dziwne Ale te drzewa,to jak z dobrej graficznie gry Daje 96%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:03, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Chodzi ci o ten drugi? gakoś wątpie żeby była jakaś gra z taką dobrą grafiką.... to sie 17 minut renderowało, a w grach na sekunde musi co najmniej 30 razy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawcio
Internauta

Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 16:23, 09 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wymiatasz... Świetna galeria
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:13, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Refresz.
mój nowy wipek - maybach excelero. Modelowany z blueprintów i zdjęć (thx dla kaia, za gazetke z niebieską wersją)
Rendery z próbnym shaderem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto rendery z siatką:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest błąd w siatce na drzwiach (pięciokąt). Zastanawiam się jak go zredukować. Ostre krawędzie zrobie na samym końcu, bo trzeba zchamferować (dzieli krawędź na 2 równoległe), a potem się ciężko siatkę prowadzi.
Studio to: VRayPlane(nieskończony), GI(Ireance map -2 + LightCache 1000samples) Global light(inaczej oświetlenie poprzez niebo), VRaySun
Zapomniałem dodać. LowPoly(model prosty, bez meshSmotha) ma 1246 trisów bez grilla(grill robiłem siatką, nie texturką, więc ma dużo więcej niż same auto). A te czarne wygibasy w miejscach, gdzie odbija się słońce to taki błąd spowodowany standardową kamerą (w finale użyje VRayPhysicalCamera), która nie jest przystosowana do tego światła
PS. krótkie podsumowanie na [link widoczny dla zalogowanych] (nie pisać! forum klasowe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
musialmati
Administrator

Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 6753
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: Sob 20:21, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Fajny wozek Ale troche glupie kolory i odbicia swiatla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wisnia232
Najaktywniejszy user

Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 2456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: C:\WINDOWS
|
Wysłany: Sob 20:48, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
0o0 supcio pracka Jak zwykle wymiatasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Razi
Książe postów

Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:28, 02 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Teraz coś może skromnego i prostego, ale za to bardzo fotorealistycznego. Zainspirował mnie screen z nowego ubuntu. Włączyłem maxa, ustawiłem scene, oświetlenie, materiały(textury domyślne z maxa + cośtam z googla), renderer i wyrenderowałem.
efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz wersja wychwalająca linuxa ubuntu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Włąściwie to to pierwsze renderowałem i jest słabsze światło.
Czas renderingu: każdy po ok. 20 min przy ustawieniach: VRay 1.5 final, GI: Irreance Map -2, Interp.Samples 40, LightCache 750 samples, AA: Mithel
Studio:
- obiekty widoczne
- 4 światła z góry przedzielone boxami (24 shadow samples)
- światło z prawej skierowane na białą ściane(Użycie światła niebezpośredniego i efektu naturalnego rozpraszania światła)
- cień krzesła od prawej (krzesła nie widać, ale lekki efekt cienia jest)
- brak environmenta
- kamera VRayPhysical(F-Number:8, shutter:7s^-1, Vigneting)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|